Subscribe

RSS Feed (xml)

Powered By

Blogger Template From:
Free Blogger Skins

Powered by Blogger

Khamis, 19 Ogos 2010

::meniti hari demi hari...::

::semalam hanya tinggal kenangan..::
::hari ini mencipta kenangan::
::esok akan menciptakan kenangan::
...setiap manusia mempunyai kenangannya sendiri...baik atau buruk..itu semestinya ada...
tatkala aku melangkah masuk ke dunia baru..pelbagai cabaran dan derita harusku tempuhi..moga2 Allah meredhai segala perbuatanku...

melangkah masuk ke pintu USIM, membuat aku terpaksa berdiri dengan kudratku sendiri..aku tahu walaupun sahabat2 tiada disisi..Allah tetap ada untukku..dan aku redha dengan ketentuanNya..
Alhamdulillah..sahabat2 disini tak kurang hebatnya..tapi mungkin sudah terbiasa dengan biah di UDM..membuatkan aku merasa kurang selesa..tapi tak mengapa..itu cuma permulaannya..
banyak lagi yang bakal aku tempuh dimasa hadapan..Moga2 Allah selalu melindungiku dan bersamaku...dan moga2 cita2ku menjadi dai'eah akan terlaksana...amiinn........

salam sayang juga ku utuskan buat ayahbonda yang tak pernah jemu menyokong aku dalam cita2ku..moga2 mereka ditempatkan Allah di syurga yang kekal abadi...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

 

::sepanjangnya..:

"pelayaran kita pasti akan ketemu daratan..bahtera kita mungkin berbeza tapi tetap sama..menuju daratan yang hanya miliki dua perlabuhan sama ada..syurga/neraka..menang/syahid..tewas/mati sia-sia..itulah kepastian yang sepatutnya kita persiapkan......."

::ukhuwah lillah abadan abada::

::ukhuwah lillah abadan abada::

::dakwah itu indah::

::dakwah itu indah::


Subscribe

RSS Feed (xml)

Powered By

Blogger Template From:
Free Blogger Skins

powered by blogger

</div> <div class="mobile-date-outer date-outer"> </div>
</div></div> <div class="date-outer">

<div class="date-posts">
</div></div>

&rsaquo;

1 : :